Home › Ekspresowe gubienie wagi

Ekspresowe gubienie wagi

Wszyscy chcemy ładnie prezentować się i zwracać uwagę idealną figurą. Rozważając o wakacjach i lekkich sukienkach pomału zaczynamy panikować - czy uda nam się schudnąć do czasu rozkosznego lenistwa na plaży? Dodatkowo kuracja odchudzająca nie konotuje nam się dobrze. Na gwałt rozpoczynamy weryfikację łatwiejszych rozwiązań – ten moment może jakiś czas potrwać. Finalnie, gdy wyczerpiemy wreszcie wszystkie możliwe” 100 % pewne” sposoby, takie jak: cudowne wymyślone tabletki, posty zakańczające się omdleniami i błyskawicznym efektem jo-jo, medycynę alternatywną a także modlitwy, możemy zacząć szukanie realnie dającego efekty środka dla siebie. Co wybrać? Kuracja wstępna, aktywność fizyczna w fitness klubie + powszednie zdrowe żywienie! Brzmi przerażająco? Nie ma powodu do obaw.

Przyzwyczajanie do rozpoczętego stylu funkcjonowania zajmie nam miesiąc- przedstawione dane przytaczają psycholodzy odnosząc się do przeprowadzonych testów. Choć wydaje się to całkowitą zmianą, w dalszym ciągu brzmi roztropniej niż medycyna alternatywna w celu zastopowania łaknienia, nieprawdaż? Oprócz utraty wagi stosując powyższy harmonogram poprawimy wydolność organizmu, zmniejszymy podatność na infekcje, zwiększymy siły witalne i energię oraz opóźnimy proces starzenia się. Przywoływana wcześniej wstępna kuracja jest niezwykle istotna. Nie rozchodzi się jedynie o obniżoną kaloryczność przyjmowanych produktów, ale również o wytypowanie składników tak, aby zadziałały detoksykująco. W tym momencie potrzebne jest spożywanie dużej ilości celulozy. Celem jest przeczyszczenie układu pokarmowego, w którym przez lata zbierały się resztki pokarmowe wysoko przetworzonych produktów, resztek leków i innych szkodliwych substancji, które w formie złogów skutecznie zatrzymują poprawne funkcjonowanie jelit. W przewodzie pokarmowym statystycznej jednostki przebywa ok 5-6 kg takich złogów. Fascynaci tzw. śmieciowego jedzenia i zupek z proszku mogą nagromadzić aż do 15 kg. Ratunkiem jest tutaj specjalistyczny i niekomfortowy zabieg lub kompletne odtruwanie. Ponadprogramowymi efektami są: polepszenie jakości cery, naszej czupryny i paznokci. następnym podpunktem na ustalonej liście będzie siłownia. Należy udać się do takiej, która oprócz dobrych poleceń i nowoczesnego oprzyrządowania jest w stanie pochwalić się także odpowiednio wyszkoloną kadrą trenerską.

To przecież oni doradzą nam jak wybrać odpowiedni dla naszej kondycji harmonogram treningów.

Nie wolno zatem na własną rękę rozpocząć szaleńczej nagonki za wymarzonym wyglądem, przez pierwszy okres nadwyrężając skutecznie mięśnie oraz stawy.

Dobrze rozpisany i niezawodny plan powinien brać pod uwagę nasze możliwości fizyczne, ew. choroby i przeciwwskazania lekarskie. Istotne jest aby ustalić co chcemy osiągnąć.

Czy ma to być przyrost tkanki mięśniowej, spadek wagi czy polepszenie ogólnej wydajności organizmu.

należy także mieć na uwadze, że sport pobudza produkcje endorfin- a więc autentycznego hormonu szczęścia.

Dobrze przygotowany szkoleniowiec podpowie nam także w jaki sposób ułożyć własny harmonogram żywieniowy i po które suplementy sięgnąć. Wejście na opisany plan nie oznacza z marszu rygorystycznej diety, chodzi w tym wyłącznie o zmianę podejścia do filozofii żywienia. Na początku właściwie jest trzymać się z góry zakreślonego planu w którym dokładnie podane są ilości poszczególnych składników które przyjmujemy. Z czasem nauczymy się sami tabeli kaloryczności i wartości odżywczych- będziemy w stanie modyfikować naszą dietę wedle uznania. Podstawową kwestią nie jest sama kaloryczność substancji które spożywamy, ale także ich jakość , ilości poszczególnych składników odżywczych, witamin i minerałów które nam dostarczają. Choć na starcie wydaje się to bardzo skomplikowane, z czasem intuicyjnie wybieramy dobroczynne dla naszego zdrowia produkty. Z dobrze rozpisanym planem żywienia i harmonogramem aktywności sportowej zapracujemy na efekty, które prócz olśniewającego ciała zachwycą perfekcyjną kondycją fizyczną..


<< Poprzedni
Następny >>